Forum Elitarna Szkoła Służb Ochrony DELTA w Łodzi. Nieoficjalne Forum. Strona Główna

Głodny klient kontra Ochrona marketu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Elitarna Szkoła Służb Ochrony DELTA w Łodzi. Nieoficjalne Forum. Strona Główna -> Ciekawe artykuły
Autor Wiadomość
Marickowski
Administrator
Administrator



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:51, 14 Lip 2007    Temat postu: Głodny klient kontra Ochrona marketu

Cytat:
PRACOWNIK OCHRONY ZOSTAŁ ODSUNIĘTY OD PRACY W SKLEPIE

W ubiegłym tygodniu Lucjan Sadowski robił zakupy w sklepie OBI przy al. Kraśnickiej w Lublinie. Trwały kilka godzin. Kiedy był już przy kasie i czekał na wystawienie faktury, jego żona podała mu kanapkę. To spotkało się z ostrą reakcją ochrony. W konsekwencji doszło do scysji pana Lucjana z jednym z jej pracowników.

– Robiliśmy z żoną zakupy na blisko 7 tysięcy złotych – opowiada zdenerwowany Czytelnik. – Byliśmy już przy kasie, kiedy żona podała mi kanapkę. Zauważył to ochroniarz, natychmiast podszedł i obcesowo zwrócił mi uwagę. Proszę wyjść, jedzenie na terenie sklepu jest zabronione – przytacza słowa ochroniarza pan Lucjan, a kiedy zaczął protestować usłyszał: – Jak pan nie wyjdzie, to pana wyniesiemy.

Całym zajściem pan Lucjan poczuł się głęboko dotknięty. Według niego, na nic zdały się próby porozumienia się ze zwierzchnikiem pracowników. Po chwili obok niego znalazło się już trzech ochroniarzy.

– Ludzie patrzyli na mnie jak na złodzieja – mówi Lucjan Sadowski.

– Oddałem żonie kanapkę i wyszedłem ze sklepu. To skandal, pracuję w handlu przeszło 30 lat i jestem tą całą sytuacją mocno poirytowany.

Zwróciliśmy się do dyrekcji sklepu z prośbą o komentarz.

– Ubolewamy, że taki incydent miał miejsce – powiedział nam Cezary Kusto, dyrektor marketu OBI. – Rozmawiałem z szefem firmy ochroniarskiej na ten temat. Pracownik został odsunięty od pracy w markecie.

Zdaniem dyr. Kusto, ochroniarz początkowo zachowywał się zgodnie z procedurą i poinformował o zakazie jedzenia na terenie sklepu. Dopiero później dał się sprowokować, zamiast wycofać się i nie wdawać w polemikę z klientem.

– Jeszcze dzisiaj wyślemy do pana Sadowskiego pismo z przeprosinami – dodaje dyrektor. – Zachowanie pracownika ochrony było naganne.

Kamil Krupa

Kurier Lubelski, 2007.07.11


Ochrona wygrała z głodem klienta ale klient wygrał z nerwami Pracownika Ochrony Neutral
To przykład jak nie powinno się pracować...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mefisto_27_27




Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 7:15, 12 Sie 2007    Temat postu:

Ochrona wygrała z głodem klienta ale klient wygrał z nerwami Pracownika Ochrony
To przykład jak nie powinno się pracować...



Ale czy tak naprawdę było czy prasa, klient jest obiektywną stroną............ "klient ma zawsze rację" etc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Elitarna Szkoła Służb Ochrony DELTA w Łodzi. Nieoficjalne Forum. Strona Główna -> Ciekawe artykuły Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin